logo-image Робота в Польщі
RU
UA
logo-image Робота в Польщі
logo-image Робота в Польщі

Рейтинг найдешевших і найдорожчих супермаркетів Польщі

Рейтинг найдешевших і найдорожчих супермаркетів Польщі

Якщо ви зовсім недавно переїхали до Польщі або вперше прибули в країну за покупками, то швидше за все вас здивує величезна кількість супермаркетів у всіх польських містах. Де найвигідніше робити покупки? Як не помилитись у такому розмаїтті й не переплатити?

Відповідь проста: потрібно дізнатися, де найчастіше купують їжу, побутову хімію та дрібні товари для оселі самі поляки. Адже вони то точно не стануть витрачати зайве.

Отже, ми пропонуємо увазі читачів нашого сайту рейтинг найдорожчих і найдешевших супермаркетів Польщі на думку корінних жителів країни.

Виявляється, на думку поляків, найвигідніший шопінг – у мережі супермаркетів Biedronka і Lidl. Трохи дорожчі, але все-таки цілком прийнятні ціни в загальновідомому гіпермаркеті Auсhan.

А от найдорожчою мережею супермаркетів поляки вважають магазини Piotr i Paweł. Якщо ви дійсно хочете заощадити на продуктах, то краще обійти цей магазин стороною.

Що стосується популярності тих чи інших магазинів серед поляків, то тут лідируюча позиція знову дісталася мережі супермаркетів Biedronka. Близько 80% учасників опитування відвідують саме цей магазин. Багато зізналися, що бувають в даному супермаркеті мінімум раз на тиждень. Така відвідуваність Biedronki пов'язана з тим, що в цих супермаркетах постійно діють акції, знижки та привабливі пропозиції, чого не знайдеш у інших польських магазинах. Більш того, у цій мережі торгових об'єктів є своя власна програма лояльності, за якою можна отримувати додаткову знижку під час шопінгу.

Трохи менш, але все ж досить популярний серед жителів Польщі й супермаркет Lidl. Слідом за ними йдуть Тesco і Auchan. На п'ятому місці опинився Carrefour.

Скільки грошей витрачають поляки в супермаркетах

Під час проведеного опитування серед жителів Польщі також було запропоновано підрахувати, скільки грошей вони витрачають на покупки під час одного візиту в магазин.

Виявляється, в середньому жителі Польщі залишають у великих гіпермаркетах трохи більше 120 злотих. У великих мережевиках типу Biedronka, Carrefour або Lidl поляки готові залишити в середньому 84 злотих за один похід. Найбільш економними виявилися походи в міні-маркети Польщі: загальна вартість покупок за один раз у них ледь перевищує 50 злотих.