Труднощі в аеропорту або в готелі можуть трапитися з кожним, хто на уїк-енд відправиться в одне з європейських міст. Які ви маєте права? Куди звернутися за допомогою? Ми пропонуємо ознайомитися з деякими порадами для мандрівників, які зараз актуальні.
Труднощі в аеропорту
Після 2 годин очікування через затримку рейсу ви маєте право на інформацію і їжу з напоями. 3-годинна затримка на місці посадки або її анулювання можуть дати вам компенсацію в розмірі від 250 до 600 євро.
У разі більш тривалого часу очікування ви маєте право на розміщення в готелі, а також на транспорт до і з аеропорту.
5-годинна затримка або скасування рейсу дає вам право анулювати свої квитки і повернути гроші.
Труднощі після посадки (багаж)
Про будь-які порушення (пошкодження/затримка багажу), повідомте в аеропорту у відділі загублених або знайдених речей. Збережіть звіт PIR.
Крім повідомлення про збиток в аеропорту, подайте письмову скаргу в авіакомпанію. У разі пошкодження вашого багажу у вас на це є 7 днів з моменту інциденту, в той час як у випадку затримки – 21 день з отримання вашого багажу.
Коли ви чекаєте затриманий багаж, ви маєте право купувати предмети першої необхідності (наприклад, одяг, нижню білизну, предмети гігієни) – зберігайте свої рахунки і відправляйте їх в авіакомпанію, вимагаючи повного відшкодування.
Компенсація за пошкодження або затримку багажу може становити близько 6000 злотих, але шкода має бути доведена.
Труднощі в готелі
Якщо стандарт готельного номера несумісний з пропозицією, повідомте про порушення на місці, вимагаючи письмового підтвердження.
Подбайте про фотографічну документацію, яка б показала невідповідність пропозиції.
Якщо ви орендуєте кімнату/квартиру у фізичної особи за допомогою онлайн-платформи наприклад Airbnb, ви не можете скористатися правами споживачів.
Труднощі при оренді автомобілів
При оренді автомобіля перевірте, що знаходиться в ціні оренди, і перевірте інформацію про всі обов’язкові збори. Пам’ятайте, що покупка страхування є добровільною, компанія не повинна примушувати вас купувати додаткові варіанти.
Зробіть знімок автомобіля та лічильника, перш ніж орендувати його. Можливі примітки й дані з лічильника додають до контракту з проханням про підписання особи, яка видала й приймає автомобіль.
При підписанні протоколу передачі обслуговування збережіть копію для себе.
Підготуйте заяву з інформацією про те, що при отриманні особа, що приймає автомобіль не виявила будь-яких дефектів, і в який час повернуть депозит. Хоча, в цьому випадку підприємець не повинен давати свою згоду.